Info

Photojournalist

I forbindelse med fotojournalistikk-studiene har jeg vært så heldig å få praksisplass i Dagsavisen. Nå er første uke overstått, og jeg gleder meg til å være her frem til jul. Her er et lite knippe bilder som jeg har tatt den siste tiden.

Helseminister Bent Høie gikk i forrige uke ut og advarte mot antibiotika bruk i mat, og jeg fikk ti minutter med ham på takterrassen på Helsedepartementet:

Helseminister Bent Høie (Høyre).

Bent HøieSenaid Koblica, tidligere leder i Islamsk Råd Norge og sjefsimam for Det Islamske Fellesskap i Bosnia og Hercegovina mener at flere imaner må ta ansvar for ekstremister i sine moskéer. _HG03715 _HG03701

Kommentarer

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS